Andra augusti

kanske hinner blogga nu innan tolvslaget iallafall haha. imorse gick de faktiskt bra för mig att stiga upp, gjorde mig klar sen drog jag som sagt och mötte upp emma. hela dagen har rullat på bra faktiskt, alla är jätte snälla och allt för tråkigt har de inte varit. fick sluta 30min tidigare idag men dom skriver ändå att ja jobbat fulldag, heh:] efter jobbet for jag och hämtade upp lisa, vi drog och käka på subway! efter de skjussa ja hem henne och jag for och red med ida, och när jag var klar i stallet for jag och hämtade lisa igen! så nu ikväll har vi fiskat litegran och flumma massa haha, aja ska hämta colan nu sen se lite oc nu innan jag går i säng puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0