Fredag den trettonde

känner att det är dags för uppdatering här på bloggen, men har ju faktiskt inte haft tid till att sitta någonting framför datorn idag! Ingenting oturs liknande har då heller hänt "idag" med tanke på att de faktiskt "är" fredag den 13onde, fast nu är ju klockan över 00.00 så egentligen är de ju den 14onde justnu! någon av er som haft otur nu fredag den 13onde kanske? annars så har jag jobbat idag, fick sluta samma tid som igår. drog hem och solade ett tag innan jag gick och duschade och gjorde mig klar för att dra och äta med lisa. efter de for vi hem till mig ett tag sen blev de 20års kalas för min kusin som dessutom ska flytta till london om några dagar:o! Blev där några timmar men inte så konstigt eftersom hur ofta kommer jag få träffa henne nurå!? efteråt for jag iallafall till stallet och kollade läget sen drog jag ut med sandra, lisa & tobbe! nu blir de oc, puss♥
http://nikki666.se/wp-content/uploads/2009/11/fredag13.png

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, kolla gjärna in min blogg^^

2010-08-14 @ 01:46:43
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0