"Himla nice"

känner att jag varit riktigt kass med uppdateringen på bloggen, ja lovar, ja ska skärpa mig.. igår började jag iallafall dagen med att fara ut och rida penny, tog en kort galopp också och de var hur länge som hellst sen sist, & hon kändes fin! när jag var klar i stallet drog jag hem och fick stressa järnet för att hinna göra mig klar innan jag skulle dra till travet. annars så var vädret himla nice igår, himla varmt var de och himla nice sällskap hade jag av vickan & yvve och himla nice var ju järvsöfaks plus himla nice med trav då! efter travet blev de iallafall ännu mer stress, drog hem och packade sen hämtade tobbe & sandra mig. Vi drog till blisters där jag, sandra & lisa hade tjejkväll, var himla nice de med! annars så kom jag hem till stan 08.00 imorse och jag har då sjukt ont i halsen också, men nu ska jag fylla upp ett badkar och lägga mig där ett tag för jag fryser så himla mkt justnu faktiskt, puss♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0