I´m gonna fight for this love

just hemkommen från stallet, drog dit direkt jag fått mig upp ur sängen och yvve var då redan där då:] vi gjorde klara hästarna sen började vi rida mot skatan och tillslut hittade vi rätt. vi badade såklart med hästarna och yvve gjorde en ofrivillig avsittning trorja(a) och jag vet inte riktigt vad jag gjorde? hade just hoppat upp på penny men låg som på na och så börjar hon trava iväg i vattnet så haha var mindre snyggt om vi säg så men yvve fick då nått att skratta åt;) badade iallafall med hästarna och fikade litegran innan vi började dra hem. vi for ungefär vid 11 tiden mot skatan och vi var tillbaka i stallet vid 4 tiden, så en väldigt nice långtur blev de! bräms biten kan jag också säga att jag blivit.. men nu ska jag gå och duscha och sen drar jag och bror till frasses och hämtar hem mat, puss♥

Kommentarer
Postat av: all

hej tänkte om du ville ha mitt kallblod om jag inte får hon sålt nu hon är 4år tömkörd och lätt riden underbart fint och snäll men otroligt pigg och bestämd dam !! hör av dej =) /angelica

2010-11-17 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0