Love the way you lie

kul att jag har massa myggbett på benen som aldrig sluta klia.
kul att jag har hicka.
kul att mitt knä fortfarande känns dåligt.
kul att jag varit super trött hela dagen typ.


ja de var väl som allt negativt. annars så sover hästarna inne inatt eftersom de fortfarande öser ner regn och åska gör det då också typ. ska gå och tvätta bort sminket nu sen se ett oc avsnitt och efter det försöka sova eftersom jag (som sagt) har varit så extremt trött hela dagen vilket jag egentligen är nu också men, puss♥
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00694/blixt440_694910a.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hårförlägning/löshår eller är ditt hår äckta?

2010-08-04 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0