My love for you, always forever!

nästan just kommit hem från stallet. drog dit vid 20.00 tiden och for ut och red penny ungefär 20.30, for till "stor" skogen och bara skrittade, vi blev ute 1timme & 45min, och undertiden jag var ute såg jag hur de blev mörkare och mörkare och hörde några få fåglar kvittra men för de mesta hörde jag ingenting annat än pennys hovar slå i marken, var faktiskt himla mysigt ändå! när jag kom tillbaka till stallet borstade jag upp stumpan och sen fyllde jag höpåsarna & nytt vatten och gav hästarna sin kväll sen for jag hem. Nu ska jag tvätta bort nagellacket samtidigt som jag ska se på oc sen måste jag nog sova, puss♥

världens bästa♥ >
(bilden är tagen förra sommaren:])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0