Niiice

hemma från jobbet redan, fick sluta 1timme och 10min tidigare idag faktiskt men dom skriver ändå att jag varit där full tid, riktigt nice att få sluta tidigare varje dag! sen tycker även dom anställda att jag är himla duktig och skulle gärna vilja ha mig som sommarvikarie nästa år tydligen, hah känns kul att höra att dom tycker jag är duktig iaf:] men väntar nu på att lisa ska bli klar så drar vi intill stan för en subway macka, mums! sen är även vädret på topp så de är nice de med, händer bara positiva saker kring mig känner jag nu;) men ska checka lite bloggar nu i väntan på att lisa ska bli klar, puss♥
http://prettytotten.blogg.se/images/2010/subway_txt_nycjan292009_73109168.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0