You´re not alone

efter att jag ridit penny och gjort klart de som skulle göras i stallet for jag och pappi och hämtade nå höbalar, fy så jobbigt eftersom de va högt gräs där vi skulle gå för att få tag i dom också och jag var rädd att de skulle vara någon orm där:] när de var klart drog vi såklart till bonden och pejja och tog dom till bergsbyn efter de for vi till kjell & inger och snacka, fick även träffa lilla misse som bara är för sööt:] sen efter de for jag hem och duscha, städa osv innan vi for och hämtade lisa! sen kom tobbe och sandra så vi drog till ica sen for jag, lisa och sandra till mig och här har vi bara snackat om massa! nu blir de ett oc avsnitt sen måste jag sova, men först avslutar ja dehär inlägget med en bild på lillmisse men hela bilden vart skum, misse ser typ stor ut och pappas händer vart rå skumma:s puss♥


Kommentarer
Postat av: solveig

ny header? :D eller hela alltet? ;D

2010-08-12 @ 00:58:20
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: lisajävel

gulle<3<3<3

2010-08-12 @ 10:21:21
Postat av: sandra

åh liten söt ekorre :D

2010-08-18 @ 16:40:29
URL: http://www.sbergmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0