Dag 1 - Om mig

Jag heter som ni antagligen redan förstått Mikaela Andersson och går hästlinjen andra året på naturbruks i burträsk. på veckodagarna bor jag i lägenheten som jag delar med bästavännen lisa och när jag är hemma på helger & lov bor jag i en villa på morö backe tillsammans med min mamma, pappa & lillebror. Jag är mestadels en positiv och glad tjej men kan även vara hyffsat blyg tills man lärt känna mig och bland mycke folk kan jag bli lite tillbaka dragen och tystlåten ibland och är även rätt så försiktig av mig även om de inte alltid syns. Jag är även en tjej som försöker att inte dömma folk förän jag lärt känna dom. på fritiden gillar jag att umgås med vännerna, vara hos min häst, shoppa och massa mer. tycker de här var väldigt svårt men nu kanske ni fått en liten bild av mig åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0