Dag 2 – Mina föräldrar


Min mamma heter Inger och jobbar som undersköterska på klockarhöjdens äldreboende. Jag och mamma kommer oftast överens men hon är även duktig på att få mig irriterad kan jag faktiskt tala om, haha. för mamma känner jag faktiskt att jag kan berätta iprincip allting och de känns bra. Mamma är väldigt snäll & omtänksam också men tror att hon är bossen i huset vilket hon inte är, eftersom de är väl ändå jag?;)


Här har vi min pappa ove, han jobbar på jörnträ på husfabriken i jörn och har gjort de i ett x antal år. han gillar att fiska och se hockey osv, & jag är ganska säker på att de är av han jag fått intresserat av hockey ifrån! mamma och pappa är gifta och har varit de i några år men vet faktiskt inte riktigt hur länge.. pappa är väldigt omtänksam och snäll men även lättast av mina föräldrar att övertala ifall jag vill ha någonting;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0