Dag 3 – Någonting jag ångrar

Finns nog väldigt mycket jag ångrar faktiskt men kom på just två saker som iallafall är lämpliga att skriva ut här på bloggen. Jag ångrar att jag slutade fotbollen, jag blev less men har samtidigt saknat de ända sen jag slutade, men vet att jag inte har tid för det. Sen ångrar jag sjukt mycket att jag slutade street dancen, slutade med de förra året innan jag flyttade till burträsk även om våra träningar var på söndagarna så kändes de lite smått jobbigt, tyvärr.. sen finns de en till sak som jag ångrar sjukt mycket men inte värt att ens nämnas för de är ett helt år och och 8månader som jag har raderat från mitt liv, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0