Dag 5 – 10 saker du inte visste om mig..

1. jag är himla rädd för ormar och att vara ute själv när de är möörkt..
2. Är jag med massa blir jag ofta lite tillbakadragen, är ja typ själv med någon så är jag inte lika blyg..
3. Jag brukar tydligen prata i sömnen ibland:]
4. Ramlade i 1an och slog ut en halvbit av en av mina framtänder, så halva tanden är typ plastad..
5. Jag har behövt operera mig hela 4gånger, & ja hatar de
7. Är nog en av dom sämre personerna på att spara pengar
8. Tycker faktiskt inte om att ha mjukisbyxor spec mkt, föredrar stuprörsjeans typ!
9. Ja ha typ seriöst jätte dåligt närminne
10. Jag är en person med mycke tankar i huvudet


(11. Vet inte vad jag skulle gjort utan min pb♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0