Helååå,

har nästan just kommit hem från stan. vi drog dit vid 11 tiden, och en stund senare kom amanda och mötte upp oss på dallas, blev käk där & även ett försök till att planera nyårs. yvve & vickan kom och tog över vårat bord efter oss så då gick vi vidare till ck för att checka lite affärer men gick sen till stadium och satt oss för att försöka planera nyårs igen eftersom de inte gick framåt på dallas, men nu är de troligtvis hyffsat klart. med mig hem från stan fick jag iallafall ett par nya skor, en tröja, nytt solpuder, hårfärg och sen köpte jag även ett par lösögonfransar till nyårs då! blev inte så att vi kollade så mycke efter kläder ändå men kanske lika bra så jag fick behålla lite pengar;) nu ska jag iallfall byta om till stallkläder för att dra vidare till bergsbyn, puss♥

bjudeeeer på en flumbild, ba för att göra inlägget lite extra tråkit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0