It was only just a dream

fick skjuss av våran lärare anniqa på lunchen för att hämta mitt anteckningsblock där jag hade alla anteckningar som jag behövde på lektionen, super snällt! gjorde klart allting på lektionen och sista timmen höll jag och sandra idrottslektionen, kändes bara allmänt flummigt! efter skolan när jag kom upp till stallet hade amanda mockat och fyllt mina höpåsar och de var super snällt de också! så de ända jag har gjort i stallet idag var att pyssla på med min häst och har även varit ut i kylan och ridit lite barbacka, mysigt. efter skolan drog jag och lisa på pizzerian och nu sitter jag här samtidigt som lisa ligger på golvet och tränar. nu blir det snart att se paradise, puss♥
(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0