Knaaas

nästan nytt besöksrekord men förstår inte riktigt hur de har gått till med tanke på att jag knappt uppdaterat någonting idag (a)

iaf så har vi just skjussat hem lisa, så nu sitter jag på mitt rum och tråkar helt själv. ikväll har vi hunnit se the last exorcism som var äckligt obehaglig sen har vi även hunnit tjocka oss med mat från frasses, hehe. tidigare idag färgade ju hon mitt hår, blev mörkare än de var tänkt eftersom jag klantade mig och köpte fel färg, typiskt mig..... annars idag så har jag även hunnit vara i stallet såklart men även hunnit en sväng på stan och därifrån fick jag med mig en tröja och vantar. följde även mamma på jysk så därifrån fick de följa med fyra kuddar:] men nu ska ja gå ner för att se jvm som börjar snart, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0