Måndag

tror lisa vill att jag ska städa undan här i sovrummet egentligen, kan ju börja med att ställe tillbaka min säng som den egentligen ska stå, just nu står den just innanför dörren så man måste över den för att komma in i rummet.. igår kväll kom iallafall jocke & tony sen kom även magnus förbi i typ 10min, såg film var tänkt att vi skulle se insane men alla neggade för den så slutade med jalla jalla. annars idag fick vi sluta redan tolv typ, då drog vi på kiosken och såg trav så egentligen slutade vi väl halv 2 men vadå, se trav är ju bara nice! men nu ska jag nog ta tummen ur och hämta mitt plugg papper eftersom vi har prov imorgon, puss♥

jalla jalla^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0