Catch all the fish

blev fiske idag men ingen nyskodd häst. Inger kommer tydligen och skor imorgon istället, men de går ju lika bra de. annars så fick jag faktiskt iallafall en liten aborre idag när vi var och fiskade, är inge kul ifall man inte får nått men nu ska jag inte klaga! fick sällskap av en katt medans vi fiskade så jag var snäll och gav den en fisk eftersom de såg så hungrig ut.. efter att ha fiskat någon timme for jag och lisa till mig en sväng sen ut och tillslut hamnade vi i alhems lekparken i gungan såklart. kom hem för ett litet tag sen och hade hoppats på att oc säsongen jag håller på att tanka hem skulle va klar men icket! nu ska jag istället börja se en film så puss♥


Kommentarer
Postat av: lisajävel

ahhahaha JAG ÄR SKALLIG

2010-07-22 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0