Dancing on my own

har inte suttit vid datorn någonting alls, direkt jag vaknat drog jag och mammi till ica, sen drog vi intill stan men ja satt bara i bilen och vänta på na efter de drog vi till annagården, där jag ska sommarjobba. och efter de hämtade vi upp lisa och jag och hon drog till boviken för att bada men var för kallt så drog vidare till maxi sen hem till mig och så skjussade vi hem henne och jag for till medle och red lite överallt, mitt ute i skogen, småstigar och sånt där ja. när ja kom hem från stallet fixa ja lite, sen drog vi och hämtade upp lisa och mötte upp yvve och simon för att gliida i älven med gummibåten. Har just kommit hem och ska nu äta middag! avslutar med en bild på lille söta penny, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0