I Just Want To Stay In Your Arms

sorry för att jag verkligen har varit hel kass på att uppdatera här under helgen men jag har absolut inte haft någon tid för de alls! har ju varit trästocks så blev så att vi körde på en tvådagars men kan väl skriva nu litegran men utan detaljer för de är bara fett ovärt och de orkar jag inte. I fredags kom lisa och emelie hit till mig, vi gjorde oss klara, åt från frasses och senare drog vi vidare till sjungande sen ut och därefter till trästocks. i lördags när jag och lisa stigit upp fick vi skjuss till viking av mamma, beställde hem pizza och efter att vi ätit de for vi ut och gled i älven med gummibåten. efter de skjussade vi hem lisa som gjorde sig klar, jag drog till stallet sen hem och duscha och fixa och allt de där! fick sen skjuss till lisa där vi "förberädde" oss lite mer inför kvällen. gick sen intill stan och mötte upp simon & yvve, sen efter de blev de trästocks! innan vi drog hem skjussade mamma oss till max så blev käk därifrån tillslut! lisa sov hos mig till idag igen och har inte varit okej väder så har inte gjort så mkt, skjussade hem henne innan jag drog till stallet och red osv! har fortfarande rätt så jätte ont i huvudet, men kindbenet börja bli bättre tro ja, ja fick seriöst ont för ja ha skrattat så mkt och jag skämtar inte!? har iallafall varit en händelserik helg faktiskt men ändå har jag inga bilder från helgen men ja lägg väl ut en passande bild av vad helgen blandannat bjudit på om vi kanske säger så? och en från förra årets trästocks! nu ska jag gå och hämta colan och sen fortsätta äta, puss!♥


Kommentarer
Postat av: solveig

lisa färgat håret? ;D

2010-07-26 @ 01:01:43
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: lisajävel

HAHAHHAHAHHAHAHA ful ser galen ut

2010-07-26 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0