Stay close, don´t go

nuu är jag back in town, kom alldelens nyss innanför dörren intill mitt kära hem haha. nej men seriöst, dagen har jag tillbringat i norsjö som ni redan vet.. gav upp tidigt med fiskandet eftersom det inte gick nå bra för mig:] Pappa fick då upp en regnbåge efter ett bra tag iallafall. Till middag blev det potatis och älgkött, precis som alltid när vi är hos mormor & morfar. Efter att ha ätit middag blev jag såklart hungrig typ direkt efter så jag fick pommes från frasses, sen ha jag även fått pengar, godis och glass idag, gillas! kom till stallet vid 21.00 tiden, då red jag ut en lillsväng på penny som kändes lika fin idag! Nu ska jag ut och tvätta moppen bara för att jag är så duktiii, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0