The winner takes it all

så har man fixat lägenhet nu också, duger finfint till mej och lisa bara man får dit sina saker såklart! jag känner mig jätte seg med att se klart green street hooligans eftersom jag fortfarande har osett halva filmen men jamena vadå? de är ju sommar! nu tänkte jag faktiskt försöka se klart hela den filmen sen kanske sova för imorgon får jag inte sova hur länge jag vill inte.. avslutar med två bilder från green street hooligans eftersom jag inte har någon annan bild att lägga ut, tyvärr men puss♥
http://www.moviesonline.ca/movie-gallery/albums/Hooligan/GreenStreetHooligans-6.jpg http://www.viewpoints.com/images/review/2007/191/4/1184060793-93726_full.jpg

Kommentarer
Postat av: lisajävel

AHAHAHHAHA ha du lyssnat på abba din räv

2010-07-12 @ 16:30:39
Postat av: mikkel

hahaha äre där en abba låt:D? sökte bara på spoti efter en rubrik och då tog ja bara ngn:D

2010-07-12 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0