Thanks for nothing

Hemma efter en riktigt nice kväll faktiskt. Började så att jag & lisa drog till medle för att bada, men då hände de en knasig sak med bryggan hahahahh lisa du vet;) skit kul vare. Efter de kollade jag till hästarna sen körde vi bara någonstans, vi visste inte vart vi var påväg men tydligen mot boliden så när vi närmade oss boliden vände vi och körde till skråm istället och där har vi umgåts med sove & david, vi ha bada men ja va lite fegiis, sen snacka och varit till nå läskiga hus:] när jag och lisa kom till stan igen blev det krysset för mig, var svin hungrig! men ska duscha typ nu, puss♥


Kommentarer
Postat av: solveig

Vart en rolig kväll :) Joo lite feg var du faktiskt :P Gädd huvet var inte litet :D Roligt ni tittade förbi :D hoppas vi synd mer :D

2010-07-04 @ 18:17:22
URL: http://solansiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0