Whatch me now

med mig hem från stan fick jag ett par jeans och en tröja, orkar inte ta kort och lägga ut här på bloggen men ja tror ni klarar er! efter stan skjussade jag lisa till vårdcentralen för hon skulle kolla foten. efter de drog vi till café kajutan och käka räkmackor och moa jobbade då också så hann träffa henne också! efter de drog vi hem till mig och hämta fiskegrejer, drog sen och fiskade haha gick inge bra för oss när vi skulle döda fiskarna vi fick men:] när vi va less på att fiska drog vi till mig och käka upp de sista av cheesecaken och såg klart filmen vi börja se igår, efter de skjussade vi hem lisa och jag drog till sörböle och umgicks med yvve och simon! ska ladda ner filmen jag och yvve satt och såg innan min hämtning kom så puss♥
http://www.tribute.ca/tribute_objects/images/movies/flicka/flicka2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0