When love takes over

just kommit hem från norsjö, där har jag varit hela dagen eftersom vi for nästan direkt vi vaknat fast blev först tvungen fara upp till vårdcentralen eftersom jag somna i solen igår, inte kul alls men titanplattan jag har inopererad i kinden tror dom kan ha gjort de lite värre också.. hemme hos mormor och morfar har jag då inte gjort någonting speciellt alls bara ätit två nygjorda wienerbröd och några hello kitty glassar, mer än så ville jag inte ha eftersom jag inte riktigt känner mig frisk.. har även hunnit sova litegran där men har också sett rosa the movie med kusierna, men nu ska jag ner och se vad vi har i kylen puss♥
http://www.newsdesk.se/files/c161fd70f987b79b75bef3855d6b8d49/resources/ResourceWebImage/thumbnails/hello_kitty_jordgubb-__bl%C3%83%C2%A5b%C3%83%C2%A4rglass_14-pack_jpg300p_large.jpghttp://www.livetenligtrosa.se/images/_tv/collage2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0