You're always on my mind

just skjussat hem lisa eftersom jag ska upp tidigt imorgon för yvve kommer med sin häst till bergsbyn så rider vi till skatan och badar, kan nog inte bli annat än nice! annars så har jag och lisa varit en sväng till suntan och solat, drog hem till henne efteråt och hon duschade sen hem till mig så ja fick duscha sen såg vi "stockholm boogie" hahah, efter de drog vi förbi penny en sväng bara. så har min kväll sett ut, eller har ju ridit också men de skrev ja ju ändå i förra inlägget att ja skulle:p hm.. ska se om jag hittar någon film ja kan ladda ner nu & se samtidigt som jag ska försöka sova, puss♥
http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_verylarge/4243.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0