I´d rather be with you

Felicia hängde med mig och lucas ut på en prommis för någon timme sen, blev kortare än vad jag tänkt mig men dög ändå. Nu har jag sett några avsnitt av weeds som vanligt, och felicia ligger däckad i soffan här bredvid mig för jag klarar inte av att väcka henne haha. Jag tänkte då faktiskt gå ner och äta någonting nu sen försöka göra en tidig kväll, eller tidig och tidig.. tidig för att vara jag iallafall!


02.44: jag som sa att jag skulle sova för lite mer än en timme sen ligger då iallafall fortfarande vaken och inte gör någonting speciellt och det var då inte oväntat heller.. jag förstod själv att jag inte skulle gå i säng sådär "tidigt".. men nu ska jag se nå weeds avsnitt och efter det ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0