Biooo

Lite smått drygt att det finns två filmer jag vill se på bio men ingen av dom visas i skellefte.. båda går iallafall i umeå, och snart kommer väl även step up 3d filmen ut och den kommer väl troligtvis också visas i umeå så då är de alltså tre filmer jag vill se jätte mycke som säkert bara kommer visas i umeå, sug!

är iallafall dom här filmerna jag vill se på bio:

saw 3d filmen, skulle väl troligtvis mest bara sitta och blunda men den är ett måste att se på bio så de blir av!



paranormal activity 2, har inte sett första filmen men får väl ta och göra de för den här vill jag se på bio faktiskt..



step up 3d, en film jag velat se väldigt länge nu men den har fortfarande inte kommit ut eller nu kanske den har de, vet faktiskt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0