Bloggar från mobilen

Drog som sagt hem till stan med 12 bussen. när jag var framme i stan gick jag och mammi på din sko, så fick mig ett till par skor, efter de for vi och hämtade ut mitt am-kort, såå nu är jag godkänd i basmaskin kursen på skolan och slipper göra traktorkortsprovet och de känns inget annat än underbart! anledningen till att jag drog till stan idag var egentligen för att jag hade tid på vårdcentralen pga. mitt kindben, så har alltså även hunnit vara dit och därefter fick jag orginalmål från max, inget annat än gott! Just nu är jag i stallet, penny får äntligen på sig sina vinterskor och De kommer bli super! Ska vara lite social nu, skriver när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0