Can´t stop thinking of you

vet inte riktigt vad jag ska skriva här och nu men tänkte ändå försöka få ihop ett inlägg. idag har jag iallafall varit ledig från skolan men har ändå suttit där till ungefär två tiden då jag åkte med tage och min klass intill byn. jag hoppade av utanför konsum, gick hem till linus osv gick in och kollade om lisa fortfarande var där men i den lägenheten fanns de inte en ända kotte. gick till konsum för att köpa cola, snäll som jag är så köpte jag en panpizza åt lisa eftersom jag förstod att hon var hungrig. gick hem, hittade lisa i källaren sen gjorde vi inte så mycke, tog kvart i fyra bussen till skolan och tog sen fem bussen tillbaka hem. nu ska vi börja med maten, puss♥
http://www.kortmakaren.se/shop/Kortmakaren/images/shop/Hj%C3%A4rta%20i%20hj%C3%A4rta.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0