Detta fält måste fyllas i...

nu tar jag äntligen tag i bloggandet och självklart kommer katten då och hoppar upp på mig direkt och ska störa. idag på skolan har vi haft körkortsteori som vanligt. efter skolan gick jag direkt upp till stallet typ, for ut och körde penny en sväng på södra sidan av åbyn och efter de mockade jag åt dom andra osv eftersom jag hade tid över för bussen skulle inte gå förän 15.10. när jag kommit hem till lägenheten va lisa kvar, men hon for strax efter att ja kom hem. nu medans jag varit hemma har jag roat mig med att stöka bort litegran, sett prison break, duschat och tvättat. snart kommer pappi hit till btk så ska nog städa bort lite till, puss♥

bild från i våras någon gång när jag & lisa varit ut och kört pb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0