Första november

Första november idag, betyder att det "bara" är kvar 29 dagar tills jag äntligen fyller sjutton, som alla andra seriöst redan är. Även om det är första november idag så har vi fortfarande ingen snö alls här i skellefte, gräsmattorna är gröna & helt svart är de på kvällarna eftersom de inte finns någon snö som lyser upp litegran ens. Ajja, just nu gör jag ingenting alls, har suttit och kollat på utlandsresor samtidigt som mamma har försökt hjälpa mig med hemprovet om ekorren. om ungefär en timme tänkte jag dra intill stan & kanske bränna lite pengar, så kanske ska vara duktig och göra provet nurå, puss♥http://nonicoclolasos.files.wordpress.com/2008/08/pengar.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0