Lite nya saker inköpta även idag,

drog som sagt till stan och kom hem utan pengar iprincip, men fick istället med mej hem, en bh & trosor, pannband, nagellack, nå kniv liknande saker till ögonbrynen och dom var skit bra!, tror inte de var nå mer som fick följa med hem faktiskt. har även hämtat ut mitt hööks paket som kommit, lite reflexer rikare är jag då nu också och kan inte säga annat än att dom behövs nu när man ska ut med hästen! när jag kom hem från stan drog jag och papps till ursviken för att kolla på en cykel, så en ny cykel har jag då också. nu sitter jag och väntar på att maten ska bli ätbar, är alldelens för varmt justnu för att jag ska stoppa in de i käften, puss♥

<pannbandet från stadium, nagellacket & ögonbryns knivarna som jag kan tipsa om är från kicks!
annat jag köpt idag men inte har bild på;
reflexer åt hästen från hööks, bh & trosor från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0