Hold on

lisa gick och duschade efter filmen, jag kollade i skolkatalogen och magnus satt vid min dator, socialt. sen när lisa duschat kom linus, robin & alle efter ett tag och då blev de som så att lisa satte sig och målade naglarna, magnus halvsov typ, linus såg "frozen" och de gjorde även robin och alle och jag såg på lilla jönssonligan framför min dator, socialt där me! magnus och linus drog, alle förflyttade sig till min dator och såg lilla jönssonligan och lisa förflyttade sig till tvn för att se frozen igen. nu gör jag och lisa i n g e n t i n g, men jag ska se klart prison break avsnittet jag höll på att se, puss♥
http://mrauwochkrauw.blogg.se/images/2010/noje-10s39liganfri_3_85437w_84003389.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0