Valross,

hejsan hoppsan alla glada! dagen började som vanligt med att vakna 06.30, fika litegran och cykla till stallet. tog ut hästen och de där sen gick jag till hästomklädningen och roade mig med telefonen i 4 timmar, och under dom fyra timmarna hann jag bli jätte irriterad på två fukking spel, på mobil dårå:( vid tolv tiden begav jag mig ut i stallet igen och for ut en sväng med pb! cyklade hem efter de, städade undan lite till innan jag cyklade till bankomaten för att hämta ut pengar, därefter duschen! nu sitter jag bara här i lägenheten och väntar på syster som snart kommer hit. avslutar nog här men bjuder på en egopic eftersom jag ändå har bildbrist, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0