åäö, gone

kanske så borde jag börja göra mig klar, typ torka håret och allt de där som måste göras. senare ikväll drar jag och lisa till atorp för festligheter, blir nice! annars så sitter jag och lyssnar på musik, har inte märkt förän nu att dom fixat högtalarna till min gammla stationära dator som numera är mamma och pappas, hehe. kan även säga de att jag har de en aning jobbigt med att blogga med tanke på att tangentbordet är på engelska och jag inte vet hur man fixar de till svenska så man kan skriva åäö eftersom de inte finns någon ikon nere i hörnet. nu kanske ni tycker dehär är lite skumt eftersom jag skrivit åäö i dehär inlägget nu ett x antal gånger, men jag har varit tvungen att kopierat dom tre bokstäverna för varje gång jag varit tvungen att använda mig av dom. och med dehär vill ja ha sagt de att jag inte vet om jag orkar blogga mer förän söndagkväll, för som sagt, dehär var jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0