Har datorn i btk nu,

nu har jag fått datorn till btk och även min nya telefon! vart hur glad som hellst när jag fick smset om att den kommit till ica, hade just slutat och då ser jag smset sen 2min efteråt får jag reda på att min lön har kommit in, älska livet! annars ikväll så mötte jag, lisa & pb två älgar när vi var ute och körde, pb skötte sig finfint men berodde nog lite på att de inte var på hemvägen och jag hann upptäcka älgarna i tid. idag har vi röjt på travet, gick bara bra. igår var vi upp på travet och körde, kulit som vanligt! sen efter skolan for jag ut och red penny en sväng. nu ska jag vara social med lisa och magnus, puss♥

bilden är från vintras en gång efter att vi vart ute och kört pb.

Kommentarer
Postat av: tore

HAHAHAha!!1 huvva så snygg den vänstra bilden va..

2010-10-07 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0