Helåååå

kvällen har bestått av plugg, plugg och åter igen plugg, ingenting annat än drygt! vad som hänt annars dom här dagarna jag inte bloggat någonting är väl de att vi kommit hem från östersund där vi hade de nice, jobbat i skolstallet, varit hos min egna häst och motionera henne och allt sånt där, umgåts med vänner och sånt där. nu på skolan håller jag på med basmaskin, vilket dom andra tvåorna redan gjort förra året men jag var inte med eftersom de var samtidigt som jag flygit av hästen och operationen och allt de där. vet faktiskt inte vad jag mer ska skriva så kanske lika bra att jag återgår till läxan... puss♥
http://risbroidrottsprofil.blogg.se/images/2010/lxa_69499034.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0