Ingen laddare till telefonen tills fredag

förra veckan bet katten sönder lisas laddare till telefonen, och igår var de min tur, sååå har ingen laddare att ladda med här nu i btk. gårkvällen var väl trevlig till en viss del, gjorde inget speciellt men kom hit några stycken ungefär som vanligt typ. idag har vi varit till travet, jag körde inte pga. min förkylning som börjar bli lite bättre, så vill inte att de ska bli värre nu igen när de äntligen börjat bli lite bättre. men efter skolan drog jag och lisa ut en sväng med pb, tog de bara lugnt pga. förkylnignen som sakt. nu sitter vi vid köksbordet, båda var super hungriga när vi kom hem så vart krig om mikron, tacklingar hit och dit men slutade med att ja fick den ändå, hehe. men ska hämta någonting att dricka nu, puss♥
http://www.katshing.se/_media/0/0/Sony%20Ericsson/11881/550x550/11881.jpg/sony_ericsson_laddare_cst-75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0