Jag ser det snöar,

gårkvällen bestod av.. stallet, for ut och skrittade pb barbacka en sväng. när allt var klart i stallet drog jag hem och fixade lite sen kom magnus & linus. vi pluggade lite sen drog magnus och lisa somna typ så då passade jag och linus på att kolla på efterlyst ett tag. idag, har de varit skola som vanligt, gick upp till stallet direkt efter skolan och fixade hos privathästarna sen for jag ut och körde min egna en sväng, blev bara så att jag skrittade eftersom de är så förbannat hårt underlag nu typ överallt. justnu snöar de litegran och jag sitter bara i lägenheten och väntar på att pappa ska bli klar med fläkten så vi kan dra hem till stan, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0