Nuuu

riktigt dålig har jag varit på att uppdatera här alltså. i söndags kom jag och lisa till btk vid 10 tiden och därefter kom de hit en massa folk, vi drog till skolan, jag orkade inte gå hem så jag sov där någon timme bara, nära till stallet nästa morgon(a) måndag, vi drog till travet och red var jätte kul men efter de blev jag då bara ännu mer förkyld, men vad hade jag förväntat mig? tisdag, skola som vanligt i princip, kände mig riktigt förkyld, pluggade inför traktorkortet och efter de gick jag seriöst och la mig. idag skola som vanligt, efter skolan drog jag ut och körde pb, nu har jag nyätit och tvättmaskinen som jag har satt på är snart klar så tänkte gå och duscha nu och plocka upp tvätten samtidigt som jag är påväg upp från duschen. annars då.. lisa har min touch mobil eftersom katten har bitit sönder hennes laddare, som sagt så är jag galet förkyld och idag har vi påbörjat ett nytt uppdrag. men nu ska jag gå och duscha, puss♥
http://hakanunsal.files.wordpress.com/2010/06/blogg_2703.jpg
google bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0