The last house on the left

blev film ikväll som sagt, magnus hyrde "the last house on the left" som jag och lisa redan hade sett men hur skulle han kunna vetat de. filmen är iallafall hyffsat bra, men nu när jag sett den några gånger blir den som bara sämre och sämre, så enligt mig är de ingen film jag skulle vilja se flera gånger sådär. jocke kom även hit och gjorde oss sällskap, så han och magnus har nyss farit hem typ. annars så snöar de faktiskt ute justnu, känns väldigt jobbigt men hoppas snön är borta innan imorgon bitti. nu ska jag fixa litegran osv, puss♥

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SJUKT BRA FILM!<3

2010-10-14 @ 19:29:23
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0