Uppdatering från igår & idag

igår fick vi sluta tidigare så for ut och red penny direkt efter skolan. när jag var klar i stallet gick jag in i skolan till lisa för att vänta på bussen som skulle gå 1timme senare. men lisa bestämde sig för att gå hem istället, jag var för lat för att gå så jag satt och väntade på bussen men efter ett tag kom tony och gjorde mig sällskap, så blev lite roligare. drog till pizzerian där magnus var sen gick vi hem till oss, såg film och efter de plugga jag och lisa litegran och magnus drog. idag har vi inte gjort mkt alls på skolan, har haft utv. samtal också. när vi kom till stan gick jag och mammi på stan ett tag, köpte ett nytt headset eftersom katten bitit sönder mitt andra nu också, 370spänn för ett headset, dyrt! väntar nu på mat, puss♥
< happy, jaoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0