I don't know if I sould stay

har varit intill stan en sväng idag, bytte de jag köpte i fredags till andra storlekar sen tyckte även mammi att jag skulle köpa en sån där myströja till mysbyxorna eftersom dom hör ihop, så de gjorde jag bara för att dom är så sjukt sköna. har även köpt nytt hårspray & nytt läppsyl idag, eftersom mitt kära läppsyl inte är återfunnet. nu har jag just kommit hem efter att ha varit och handlat mat tillsammans med lisa för den här kommande veckan, gu va vuxet de där lät. gör ingenting alls nu, ska väl börja packa ihop mina saker eftersom jag drar tillbaka till btk ikväll, puss♥
http://anorexiachic.blogg.se/images/2010/got2be-glued_89878760.jpg
lätt favoriten ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0