Hallådär kött & blåbär

förlåt för den dåliga uppdateringen men skriver ju nu iallafall.

igår kväll kom alle & magnus, vi gjorde typ ingenting tills vi kom fram till att vi kunde färga magnus hår, hehe. sen efter de såg vi film men jag somna så var bara lisa, alle & magnus som såg typ. 
idag efter skolan tog jag bussen till stan för att gå den där "kursen" på 3timmar för att få börja övningsköra, så nu har jag börjat ta tag i derå.
efter "kursen" hann jag hem en sväng till mb, nelly kändes hiiimla stor jämfört med våran misse såklart och himla mkt tyngre och lucas kändes också större men kändes bra att träffa dom idag faktiskt eftersom de va ett tag sen:]
annars idag så har jag då som också varit utan ström på mobilen och de är en sak jag verkligen hatar, gu vad störande de är!
men nu tänkte jag vara social med lisa & kisse innan magnus och alle kommer hit en sväng.
puss♥

^ Lucas & Nelly ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0