Until the day I die

blev inte dallas för mig och lisa, var för fullt där! blev istället frasses eftersom de låg så nära. därefter gick vi omkring på stan ett tag eftersom de var "frikväll" och därför hade även massa affärer 20% på alla grejjor. med mig hem fick jag iallafall en kofta, mysbyxor och en mössa sen skyndade jag mig från stan för att jag inte skulle handla mer! solade och därefter gick jag och lisa till hennes mammas jobb sen kom mamma och hämtade oss bara för att skjussa oss från sjukan hem till lisa, lata:] väl hemma hos lisa fick jag min lugg klippt osv, riktigt trevligt kväll! nu ska jag gå och tvätta bort sminket & duscha och efter funderar jag faktiskt på att sova, puss♥

bild från stadsfesten i sommras, men tummen upp för den här kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0