21 sept, exakt ett år sen.

för exakt ett år sen nu låg jag på akuten, helt borta i huvudet efter att ha flygit av hästen. än idag kan jag ha lite smått ont i mitt kindben ibland men självklart är de mycke bättre än förra året! tänkte lägga ut två stycken mindre fina bilder från förra året då. första bilden är ifrån innan operationen, blåögat som jag knappt kunde öppna eftersom de var så grymt svullet också. andra bilden är från efter operationen, där svullnaden lagt sig litegran så jag åtminstone kunde öppna ögat litegran.. "tejpen" som sitter under ögat på andra bilden hade dom satt dit eftersom jag hade stygn där. men ska fortsätta se idol med dom andra nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0