Tisdag idag? -nej de är onsdag.

hela den här veckan har känts knasig pga. vi var lediga i måndags så därför tror jag hela tiden att det är tisdag idag men de är ju faktiskt onsdag.. känner mig även lite stressad eftersom jag måste packa med mig en massa saker hem eftersom jag har praktik i hela 4veckor sen direkt där på kommer sportlovet, måste även hinna med att packa alla saker jag ska ha med hem åt penny. sen är det ju så att jag vill få bort all tvätt och jag hade turen att tvättmaskinen var ledig ikväll så jag håller på att tvätta i mängder nu men hinner bara starta en till tvättmaskin efter de här för sen är klockan vid 10. blir nog en tidig kväll ikväll och packar nog allting som ska med hem till stan imorgon istället, puss♥

hatar att packa, känns alltid som att jag ska glömma allt.
dessutom jätte svårt att veta vad jag kommer behöva/vilja ha i stan under den här 5veckors perioden framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0