Bad update

jag har absolut inte haft någon tid alls till att uppdatera bloggen idag men nu skriver jag iallafall. så fort jag vaknade imorse drog jag och mamma på royal, fick ett par skor & sockar av mamma, tack♥ därefter for vi på coop och jag handlade lite som jag behövde med mej till burträsk och därefter drog jag till stallet och fixade sen for jag hem och åt och sen stallet igen för att rida osv. efter de övningskörde jag ett bra tag, sen for vi och hämtade penny för att köra hit henne till burträsk så nuu är vi här. imorgon ska jag jobba så ska försöka få mig i säng men jag har en känsla av att ja inte kommer kunna sova.. puss♥

egopic, ba för ja varit sämst på uppdaterat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0