@ bussen

nu sitter jag på bussen påväg till stan. ska dit för jag fått tid på sjukan pga. mitt kindben, sen när jag ändå är där så ska jag gå förbi på kusen & co och presentera mig eftersom dom ville jag skulle göra de. ska läsa lite ur so boken nu, hehe.. puss♥

är pågrund av olyckan från förra året som jag ska till sjukan idag,
eller ja pga. titanplattan jag har inoperad där vid kindbenet typ.
så bjuder därför på dom här mindre vackra bilderna.
1. bilden är innan operationen.
2. bilden är efter operationen när stygnen fortfarande fanns där.
var då rent ett helvette mee de där, värst var nog att ja var tvungen vänta 2veckor innan operationen för att svullnaden var tvungen lägga sej innan dom kunde göra någonting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0