Tillbaka från sjukaan

sitter och äter pizza från viking nu och är nästan just hemkommen från sjukan.

är nog käkleden som fick sej en smäll under olyckan också och det är nog den som jag kan känna av än idag, alltså "smärtan" jag kan känna ibland. han tryckte och kände litegran och märkte då att mitt vänstra kindben (de ja opererat) är lite mer insjunket. fick även veta att det är en 6hålig titanplatta jag har där men som jag redan visste så sitter de bara 5 skruvar där. fick även se rönken bilderna som togs samma dag som ridolyckan inträffade. dom ska iallafall inte göra någonting åt det nu, beror på ifall de blir värre, men de kan även bli lite bättre eller så förblir det såhär. skulle jag vilja fixa de så skulle man tydligen vara tvungen att skada kindbenet på samma sätt som innan operationen och då göra en ny operation när det är lika skadat som tidigare, lät himla brutalt så de tycker då varken jag, mamma eller läkaren var någon bra idé i dagsläget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0